მარკეტინგის ფუნქციონირება
მუშაობის ფუნქციონირება
გადარიცხვის ფუნქციონირება
1. თანხის აღება წარმომადგენლობის ოფისში
თქვენ შეგიძლიათ აიღოთ თქვენი თანხა Western Union-ის წარმომადგენლობის რომელიმე ოფისში, საქართველოში.
თქვენ დაგჭირდებათ შემდეგი ინფორმაციის წარმოდგენა:
შეიძლება ამოქმედდეს გარკვეული შეზღუდვები.
რა დოკუმენტების გამოყენება შემიძლია, რომ თანხა ავიღო საქართველოში?
თქვენ უნდა წარმოადგინოთ მოქმედი სახელმწიფო პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტი ან ქართული პასპორტი, თანხის ასაღებად, Western Union-ის წარმომადგენლობის ოფისში. მისაღები პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტები ექვემდებარება საქართველოს საბანკო კანონებსა და დებულებებს.
როგორ გავიგო, მიღებულია თუ არა ჩემი ფულადი გადარიცხვა?
შეგიძლიათ, შეხვიდეთ განყოფილებაში: „თვალი ადევნეთ გადარიცხვას“ მისამართზე: wu.com. აქ შეგიძლიათ აკრიფოთ გამგზავნის სახელი და ფულადი გადარიცხვის საკონტროლო ნომერი (MTCN) და მიიღებთ განახლებას თქვენი ფულადი გადარიცხვის უახლეს სტატუსზე. თქვენ ასევე შეგიძლიათ, დარეკოთ Western Union-ის კლიენტზე ზრუნვის განყოფილებაში, ნომერზე: +995322272727 ან გაგზავნოთ ელფოსტა მისამართზე: supportwu@tbcbank.com.gе, ხელმისაწვდომია 24/7
როგორ გადაიხდის Western Union-ის წარმომადგენელი ფულად გადარიცხვას?
ფულადი გზავნილების გადახდა, ზოგადად, ხდება ნაღდი ფულით. შეიძლება ამოქმედდეს სხვა შეზღუდვები. დამატებითი ინფორმაციისთვის, ეწვიეთ უახლოეს Western Union-ის წარმომადგენლობის ოფისს, ან დარეკეთ Western Union-ის კლიენტზე ზრუნვის განყოფილებაში, ნომერზე: +995322272727 ან გაგზავნეთ ელფოსტა, მისამართზე: supportwu@tbcbank.com.gе, ხელმისაწვდომია 24/7.
ყველა მისაღები საფასურის გადახდა ხდება გამომგზავნის მიერ. მიმღები გადარიცხვის საფასურს არ იხდის.
Loading...