თქვენ ახლა ათვალიერებთ კერძო რეჟიმში. იმისათვის, რომ გამოიყენოთ westernunion.com, გახსენით და განაგრძეთ დათვალიერება ჩვეულებრივ ფანჯარაში.
Receive money

მიიღეთ ფული საქართველოში

მარტივად აიღეთ თქვენი ფულადი გზავნილი, ჩვენი წარმომადგენლობის 800 ოფისიდან ერთ-ერთში 1 ქვეყნის მასშტაბით

იპოვნეთ ლოკაცია

როგორ მივიღო ფული საქართველოში?

იმისათვის, რომ ფულადი გადარიცხვა ნაღდი ფულით აიღოთ, თქვენ უბრალოდ უნდა ეწვიოთ წარმომადგნლობის ახლომდებარე ოფისს და თქვენი გადარიცხვის დეტალები სალაროში გაარკვიოთ.

მიბრძანდით ოფისში

იპოვეთ Western Union-ის წარმომადგენლობის ოფისი თქვენს მახლობლად, ჩვენი მდებარეობის მაჩვენებლის გამოყენებით

მოგვაწოდეთ გადარიცხვის დეტალები

მიუთითეთ გადარიცხვის დეტლები (გამგზავნის სახელი, ქვეყანა, გაგზავნილი თანხა, MTCN) და წარმომადგენელს აჩვენეთ მთავრობის მიერ გაცემული ფოტოსურათიანი პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტი

მიიღეთ თქვენი თანხა

თანხა ქვითართან ერთად, ხელმისაწვდომი იქნება თქვენი დეტალების დადასტურებისთანვე

Get started with Western Union

იყავით მშვიდად ყოველთვის

გაიგეთ, სად არის თქვენი ფული, ნებისმიერ დროს, ჩვენი მოსახერხებელი გადარიცხვის მეთვალყურეობის მომსახურების მეშვეობით. საჭიროა, შეიყვანოთ თქვენი ფულადი გადარიცხვის საკონტროლო ნომერი (MTCN) და თქვენ უზრუნველყოფილი ხართ!

თვალი ადევნეთ თქვენს გადარიცხვას

ხშირად დასმული შეკითხვები (FAQs)

რა დოკუმენტების გამოყენება შემიძლია, რომ თანხა ავიღო საქართველოში?

თქვენ უნდა წარმოადგინოთ მოქმედი სახელმწიფო პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტი ან ქართული პასპორტი, თანხის ასაღებად, Western Union-ის
წარმომადგენლობის ოფისში. მისაღები პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტები ექვემდებარება საქართველოს საბანკო კანონებსა და დებულებებს.

რა ღირს თანხის მიღება?

ყველა მისაღები საფასურის გადახდა ხდება გამომგზავნის მიერ. მიმღები გადარიცხვის საფასურს არ იხდის.

რა არის ფულადი გადარიცხვის საკონტროლო ნომერი (MTCN)?

ფულადი გადარიცხვის საკონტროლო ნომერი (MTCN) არის თქვენი გადარიცხვისთვის მინიჭებული უნიკალური ნომერი.
თქვენ ეს დაგჭირდებათ გადარიცხული თანხის ასაღებად, ასე რომ, გამომგზავნმა ის აუცილებლად უნდა მოგაწოდოთ, თანხის გამოგზავნის შემდეგ.
MTCN-ის გამოყენება ასევე შეგიძლიათ იმისათვის, რომ თვალი ადევნოთ გადარიცხვას.

გჭირდებათ დახმარება?

ეწვიეთ ხშირად დასმული შეკითხვების განყოფილებას ან დაგვიკავშირდით ჩვენი კლიენტის დახმარების ხაზის საშუალებით.

გადადით ხშირად დასმულ შეკითხვებზე
დაგვიკავშირდით

1 წარმომადგენლობის მოქმედი ლოკაციები 2018 წლის 30 ივნისის მონაცემებით.